lørdag 2. august 2008

Natt på fagre Jølster

Jah så sitter eg her då... jobbar 140% på ei 60% stilling... syns det er beundringsverdig:D
Klokka tikkar mot kvart over fem, det er natt til lørdag 02august. Første av tre nattevakter på psyk er snart ferdig. var litt rart å slippe å tenke på stell å sånn no...
er vandt me å begynne på stell om en halvtime-times tid. eg angra på at eg ikkje tok med meg noko mat. sku ha kjøpt eit kvart å satt tennene i. det sim frista mest nett no er sjokolade. får vel sei da sånn: når katten er borte danser musa på bordet. :p Ørjan reiser til Portugal utan meg, då skal han få atte med at eg skal nyte ei veke med litt utskeiingar;D

det er nydelig veir ute no:)
heilt rosa på himmelen.

Fekk beskjed av Helen for ei stund sida at "bloggen din, Åse, DEN er kjedelig!"
men ka ialledagar skal eg finne på å gjera med den då? :p eg er ikkje den mest fantasifulle jenta i verda.... Dessverre... men får no sjå om eg får te eit kvart:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Slik ja! Flinke Åse. Det kjem seg nok. Etterkvart kan du legge inn bilder slik at vi kan få dele litt av Åse-livet :o)
God vakt. Ta med meir mat på neste vakt. Når klokka nærmer seg 4-5 skriker tarmane etter noko lett og godt.